There was an error in this gadget

Saturday, November 22, 2008

Projek Visual Art & Mask Making

inilah projek yang telah berjaya menghuru-harakan aku.
salah aku gak, sape suruh catch-up last minute.
hahahaha
tapi alhamdulillah,
aku berjaya siapkan DUA projek ni dalam masa 3 HARI !!!
markahnye sok xtau la.
kita dah usaha, tinggal doa ngan tawakkal je...
papepun, ni la serba sedikit yang dapat dikongsi.
artwork aku dan kawan-kawan
yang setia menginap di atas dining selama 3 MALAM.
syabas kawan-kawan !!!



niat hati nak cakap topeng greek
tp cik fifi cakap : "ape yang kamu buat ni, macam muka Sammy Vellu pun ada"
hahahaha, pandai gak cik fifi melawak !
chill cik fifi...steady !!!



artwork dari bawah : arip, aku, anas (paling kreatif), aji



ilham dari naskhah : "IKAN AJAIB"


2 comments:

idmalina mohamad ideris said...

hahaha...bkn shj subjek ni ngan lecturer2 dia skali yg mghuru-harakan kau...ia juga berjaya mnghuru harakan kita semua...duk reka topeng sebesar talam tu..nak dmam rasanya...hamik kau cik fif!

Naz said...

hahaha.
pdn muko (pdn muko aku jgk!).
eh.atoi ade blog.
xckp pn.
muahahaha.
tp npe kt gmbr tu ade aaz siap de kurungan.???
pelik.
hahaha