There was an error in this gadget

Saturday, November 22, 2008

Cuti Semester

dulu time mula-mula masuk
pk2 cam lame je 3 tahun tu
tp diam da diam da abes staun stgah...
hmm...
tp aku rsa rugi sangat...
msa da berlalu, tp byak bnda aku persiakan
aku mmg sorg yg lembab sket bljar dr sesuatu
org len da dpat aku bru nk pickup
tp xpe, aku akan cuba mengolah dengan improvisasi
aku akan tengok pro-contra,
bru aku akan dapat wat kptusan.

cuti sem ni aku nk dok umah.
makan-tido!
hahahaah
tp cm xbest lak lpang sgt.
aku rsa lg bes time ngah sempit2.
dlu aku seorang yg tak suke rushing2.
tp skang tidak!
krana byak yang aku blaja dari situ.
aku blaja cmne nk handle msalah dlm keadaan kelam kelibut
sbb...smpai bila kita nk lpak kat comfort zone kn???





No comments: