Tuesday, June 23, 2009

Bertemu 'Azura' Di DBP



pada 17 Julai lalu

aku ke Dewan Bankuet DBP
sempena sidang media teater perdana
Intan Yang Tercanai.
aku bersama rakan-rakan
dan pensyarah, En. Hafiz Askiak
diberikan peluang mempersembahkan
lagu tema teater tersebut pada hari tu.

sebelum tu, aku tak pernah tau
yang teater ni ada penampilan istimewa
yang membariskan nama-nama besar
dalam industri seni negara.
yang aku tau pun, pensyarah kesayangan aku terlibat,
Pn. Norzizi Zulkifli.
sekali bila aku sampai sana...tu diaaa...
ada kak ogy ngan juhara ayub...
hehehe...


( dapat gak aku snap pic ngan 'azura' ni )

aku smpat mngusik...
"cepat2, amik gmbar aku ngan azura..."
pas snap, kak ogy pun blas...
"trima kasih, zack..."
hadoi....hahaha...
memori2...

apa yg penting show da nk dkat...
feedback dr tetamu tntang vokal dn lagu tema tu...
alhamdulillah...masih boleh dipertingkatkan...
usaha akan diteruskan
dalam memartabatkan industri teater kat malaysia
yang skang smakin mndapat sambutan.

dtglah beramai-ramai
menonton teater perdana DBP...
INTAN YANG TERCANAI



No comments:

Powered By Blogger