Sunday, March 15, 2009

Aku Tak Layak, Tapi Aku Mampu



Aku tidak layak untuk berdiri sebaris kalian
Tapi aku mampu berdiri bersama kalian

Aku tak layak bersenda bersama kalian
Tapi aku mampu ketawa bersama kalian

Aku tak layak berkongsi sesuatu dengan kalian
Tapi aku mampu memberi sesuatu kepada kalian

Ya...aku tak layak...
dengan apa yang aku ada
jika dibandingkan dengan kalian...

Tapi...aku mampu...
dengan apa yang aku miliki
untuk dibandingkan dengan kalian...

Aku bersyukur
kerana aku bukan yang terbaik seperti kalian
kerana jika aku terbaik seperti kalian
aku akan menjadi yang terburuk...
kerana, bila aku menjadi yang terburuk
aku akan sentiasa cuba menjadi yang terbaik
aku tak ingin selesa menjadi yang terbaik
sedangkan yang terbaik itu adalah yang terburuk sebenarnya...




No comments:

Powered By Blogger